تجسم سبک زندگی من دروقت اضافه
تجسم سبک زندگی من دروقت اضافه

تجسم سبک زندگی من دروقت اضافه

روز عالی،روزگار خوش


امروز عالی بود.

از ته دل ،یه آرامش بی مثال و یه سبکی خارق العاده رو تجربه کردم.

خیلی وقت بود به خودم قولشو داده بودم و امروز اتفاق افتاد.

دیدم که باید به اصلم بازگردم از این سفر پر پیچ و خم پر از شیب و فراز،پس تمام غصه ها و درماندگی ها رو گذاشتم در لابلای آبها و سرشون دادم که برن و من ماندم و دنیای جدیدم که میخوام بسازمش!

البته با درسها و اموزه هام از این سفر:

گوسفند نبودن و خود رو به نفهمی نزدن و واکنش نشان دادن سریع به همه چیز

حساس شدن به نیاز های انسانی و بی تفاوت نبودن به مسائل


از آرزوهام و اهدافم با هم صحبت کردیم و چه آشنا بودند خواسته ها و نیازها...

پس پیش به سویش!

ای خداااااااااااااااااااااا من دارم میام به دنیا! پس یار و یاورم باش

نظرات 1 + ارسال نظر
رخساره دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 11:57 http://rokhsareh-banoo.blogsky.com

زیبا از دلت نوشتی و توصیف جزیی نگرانه جالبی داری. زیاییهای روزگار هر روز صدات میزنن و هر روز خدا معجزه شو نشونت میده بدونی چقدر دوست داره. دوست داشتنش خیلی آرامش بخشه.

مررررسی عزیزم
این جملاتت عین واقعیته ولی ای کاش همه ی ما به همین سادگی که بیانشون میکنیم باورشون داشته باشیم و تو زندگیمون جاریشون کنیم تا اون وقت زندگیمون رنگ زندگــــــــــــــــی به خودش بگیره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد